آرادآراد، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

تمپلی

مهارت های تمپلی از وقتی که به دنیا اومد(4)

1390/6/30 12:40
نویسنده : مامان سارا
647 بازدید
اشتراک گذاری

 

٤ماه و ٢٥روزگی

عزیز دلم سرش رو چه ناز می خارونه


٤ماه و ٢٨روزگی

توی کریرش خم میشه و شست پاشو میذاره توی دهنش


خاطره اون روز :

اون روز 23 اردیبهشت 1390 بود و  مامانی مرخصی اش تموم شده بود و رفته بود سرکار. چه روزی بود . شب قبلش که مامانی حسابی گریه کرده بود . با اینکه تمپلی جونش رو می خواست بذاره پیش مامان جون و باباجون ولی بازم دلش گرفته بود . آخه فقط خدا میدونه دوری از این جیگری نفسی نانازی چقدر سخته. بالاخره رفت و ساعت 5 عصر که اومد خونه ...! وای خدای من آرادی با مامان قهر کرده .گریه باورم نمی شد . تا شب پیش بابایی بودی و اصلاً به من نگاه هم نمی کردی. خدایا چه روزی بود داشتم از غصه دق می کردم.

 

مهارتهای ٥ ماهگی تمپلی جونم  رو در ادامه مطلب دنبال کنید...

                                                                 

                

٥ماه و ٩روزگی

در حالت خوابیده شست پاشو میذاره توی دهنش

گل پسرم ورزشکاره ها! هر روز صبح نرمش میکنه



٥ماه و ١٤روزگی

ای ول نفس


عجب جیغی میکشی ، از ته دل. وایی ی ی ی ... من که ترسیدم

 


٥ماه و ١٦روزگی

یادته مامانی ٣ماه و ٨روزت بود دستت رو مشت میکردی و میموندی نگاهش میکردی


حالا تمپلی من دستش رو مشت میکنه باز میکنه دوباره مشت میکنه و دوباره باز میکنه و با نگاه کاشفانه اش نگاه میکنه


فدای پسر گلم


٥ماه و ١٨روزگی

در حالی که به پشت خوابیده اینقدر پاشو حرکت میده تا کلی دور خودش بچرخه


چرخ و فلک دوست داری نفسم


٥ماه و ٢٢روزگی

وارونه میشه و دباره برمیگرده


ای قربون مهارتهات


٥ماه و ٢٣روزگی

این یکی خیلی خیلی باحاله

با شدت شکمشو بالا و پایین میاره البته با حرکت پاهاش


٥ماه و ٢٤روزگی

برای اولین بار خیار دادیم دستش . حسابی خوشحال شده بود . مگه دیگه از دستش بگیری

 

٥ماه و ٢٥روزگی

وای این حرکت که دیگه قابل توصیف نیست

با حرکت پا و شکم تند تند ، عقب عقب حرکت میکنه

(در حالت خوابیده به پشت)


ای جووووون مامانی



٥ماه و ٢٧روزگی

آهنگ توپ سفیدم رو براش گذاشتیم حسابی باهاش رقصید


ناقلا چه خوب هم میرقصه


٥ماه و ٢٩روزگی

ساعت ١ صبح توی تختش دمر شده بود و روی دستهاش ایستاد


آخه عزیز دلم شما خواب نداری ؟!



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله سودابه
29 شهریور 90 20:36
مامان جون داری میترکونی هابرا نی نی مون اسفند دود کن.


حتما خاله جون
مامان سارا
3 مهر 90 13:57
قربونش برم
خيلي نازه مشاا...
بازم عكسهاشو بذار.
عكسهاي آتليه اش رو نتونستم ببينم.
خيلي دوست دارم عكسهاي بيشتري ازش ببينم.


ممنونم مامان سارا جونم . چشم بقیه عکس هاش رو هم میذارم . البته چند روزیه که کارم خیلی زیاده فکر نکنم وقت کنم تا مدتها وبلاگ آراد رو به روز کنم. سارای عزیزم رو ببوس.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تمپلی می باشد