آرادآراد، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

تمپلی

خاطرات تمپلی وقتی تو شیمک مامان سارا بود (1)

1390/6/7 11:26
نویسنده : مامان سارا
649 بازدید
اشتراک گذاری

21 فروردین 1389:

آخ جون سارا مامان شد و امید هم بابا. سودابه هم که خاله! جات خالی من وبابا امید و خاله سودابه رفتیم بستنی نعمت

٢٦ فروردین ماه 1389:

اولین تصویر نی نی ما

کنجد من امروز 5 هفته و 2 روزشه

4 تیر ماه 1389:

اسباب کشی مامان جون اینا به کرج

نفس من مامان جون وباباجون رو بالاخره کشوندی اینجا. بخاطر تو نازگلم اومدن. مامان جون و باباجون ممنونیم.

24 تیر ماه 1389:

به به نی نی ما گل پسره

عزیز دلم امروز  18 هفته ات شده

اندازه یه سیب زمینی بزرگ شدی

و بالاخره ما فهمیدیم که نی نی خوشگل ما یه آقا پسر نانازه . هورا هورا هورا

البته بابا امید از خیلی وقت قبلش گفته بود خدا بهمون پسر هدیه میده . چون خوابت رو دیده بود . میدونی که بابا امید خوابهاش وقتی خودش میگه راست از آب در میاد.

 

نمی دونی چه حس قشنگیه مامان شدن ، گلم

یادداشتهای یواشکی :

وقتی مشخص شد نی نی ما پسره، وای که چه نقشه هایی برای بابا امید کشیدم. آخ جون چه کیفی میده دیگه دو تا شدیم تا بابا امید رو قلقلک بدیم و با تفنگ آبی آب بپاشیم .

ادامه داره....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان سارا
1 شهریور 90 14:02
هميشه شاد باشيد. و هميشه خبر خوب بشنويد
شیپلپلون
1 شهریور 90 14:33
خاطرات خوشملیه ،منتظر فصل دوم میمونیم
آرتین خان
1 شهریور 90 20:45
همیشه برای شادی هاتون جشن بستنی بگیرین ایشالا


عزیزم در رابطه با صفحه موزیکال آرتین خان باید بگم اسباب بازی فروشی ها دارن
البته فکر کنم خاله نانا واسه آرتین خان از کانون برورش فکری گرفته بود

مرسی عزیزم.آخه اسباب بازی فروشی ها رو سر زده بودم نداشتن. بازم ممنون.
آرمین
2 شهریور 90 9:27
وبلاگ خوبی دارید به سایت ما هم سر بزنید
بابا اميد
2 شهریور 90 14:13
فقط مي خواستم بگم خبر اومدنت قبل از اينها با فال حافظ سفره هفت سين سال 89 يه جورايي به ما داده شده بود غزل سرايي ناهيد صرفه اي نبرد در آن مقام كه حافظ بر آورد آواز و من از اون زمان منتظر خبر بزرگ بودم . حتما مامان يادش هست.
عمه نسیم
11 شهریور 90 21:20
حالا نمیشه این بابا امید اراد خان یکی از این خوابای خوبشو هم نثار ما بکنه جای دوری نمیره

عمه نسیم خدا بزرگه


کودک متفکر
7 مهر 90 9:57
کامل ترین بسته ی خود آموز آموزش زبان انگلیسی کودکان در ایران با کیفیت اورجینال
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تمپلی می باشد