آرادآراد، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

تمپلی

امان از دست این مامان با این ماموریت رفتنهاش!

1391/3/17 14:19
نویسنده : مامان سارا
685 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه همه شما نی نی ها و مامان و باباهاشون.

بالاخره این مامان تنبل یه سراغی از وبلاگ قند عسلش گرفت.


پسر گلم،

منو ببخش اگه اینقدر وقت کم میارم

منو ببخش اگه اونجوری که باید پیشت نیستم

منو ببخش اگه ...

 

میخوام از روزهایی بنویسم که واقعاً سخت ترین روزهای زندگیم تا الان بوده.

عزیزم، مامانی 3 روز توی اواخر فروردین و 3 روز دیگه توی اواخر اردیبهشت، مجبور شد برای ماموریت کاری به مشهد بره .

وای که بدون تو قند عسلم چقدر بهم سخت گذشت.

با اینکه از 8 صبح تا 8 شب سرکار بودم ولی بازهم شب از دوری تو نمی تونستم بخوابم .

نفس من پیش بابایی بودی و اذیت نکردی . و من هر بار که با تو حرف می زدم بعدش کلی گریه می کردم.

ولی عشق من میخوام بدونی که خیلی دوستت دارم . و از بابایی هم ممنونم که اینقدر با من صبوری میکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان عاطفه
21 خرداد 91 17:04
آخی مامان ............
فکر کنم برای تو بیشتر سخت بوده تا آراد . نه !!!!
ایشالا سلامت باشی و سایت بالای سر پسرت باشه . این دو سه روزه های غیبت هم فراموش میشه . غصه نخوریا !!!!!!!!!

دقیقا همینطور بود . ولی چه میشه کرد. ممنون عاطفه جون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تمپلی می باشد