آرادآراد، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

تمپلی

جشن دندونی آراد نازی

1390/12/14 7:52
نویسنده : مامان سارا
1,867 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به روی ماه همه شما دوستای من و تمپلی جونم

حتما تعجب کردید !! عنوان مطلب رو میگم. جشن دندونی ؟ اون هم برای بچه 15 ماهه ؟!

تعجب نکنید از اونجایی که مامان سارا چندین ماه وقت نکرد به وبلاگ پسرش برسه تصمیم گرفته الان بترکونه

قضیه جشن دندونی آراد خان ما هم از این قرار بود که ...

.

.

.

.

 

 

شهریور ماه خاله های مامان سارا بعد از مدتها اومده بودن مسافرت

و چون به خاطر رعایت حال من که سرکار می رم  ، دعوت من برای شام رو قبول نمیکردن

و این که از خیلی وقت پیش که آراد نفسی دندون درآورده بود ، همش به فکر پختن آش دندونی بودم و متاسفانه وقت نمیشد انجام بدم.

بالاخره فرصت رو غنیمت شمردم و یه جشن دندونی کوچیک برای آراد خان گرفتیم.

خلاصه جاتون سبز خیلی خوش گذشت.

اینم از عکسهای روز جشن:

 

(اینجا آراد 9 ماه و 20 روزشه)

 

هدیه های تمپلی جونم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دکمه
13 اسفند 90 13:47
به سلامتی! مبارکه! ممنونم به خاطر کامنتت!
مرسی مامانی.

بابا
16 اسفند 90 14:58
فلاش بك هاي قشنگي بود كاش ميتونستيم تو زندگي واقعي فلاش بك بزنيم ضمنا اگه من جاي مامان بودم همش نمي گفتم از تنبلي عكسا رو نذاشتم ميگفتم كاملا آگاهانه فلاش بك زدم . اما چه كنيم مامانه ديگه


باباییه دیگه . همیشه از یه دید دیگه به مسایل نگاه میکنه. همینه که عاشقتم.


مامان آريا
17 اسفند 90 10:49
عزيزم دندون در آوردنت در 9 ماهگيت مبارك به خاطر تنبلي ماماني تبريكه ما هم به تاخير افتاد
خاله قربونه پسملم برم كه هميشه و در همه حال ناز و خواستنيه


ممنون مامانی . تازه از تنبلی بیشتر خودم بگم : آرادی اولین دندوناش رو توی 6 ماهگیش در آورده بود.
مامان آراد(خاطره)
22 اسفند 90 19:48
سلام...ممنون از این که پیش ما اومدین...
گل پسر جشن دندونیت مبارک...
ما لینکتون کردیم شما هم اگه دوست داشتین میتونین لینکمون کنین

ممنون خاطره جون . حتما .
مامان عاطفه
10 اردیبهشت 91 11:46
چه ناز دونه پسر خوشکلی دارین . من مدتهاست که شما رو لینک کردم و هر روز بهتون سر میزنم. ازتون میخوام که شما هم به ما سر بزنید . دوست دارم پسرم با پسرتون دوست بشه . اگه میشه برام نظر بزارید . با تشکر


ممنون عاطفه جون . با کمال میل. من هم لینکتون کردم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تمپلی می باشد